Yesyesyes!

Nu har det bästa på länge hänt! Jag har fått körkort! Aaaah.. wiiieee! Överlycklig är vad jag är! Hade uppkörningen idag kl halv 4. Så hela dagen innan dess har jag gått och haft ont i magen. Fast kändes ganska bra efter körlektionen mitt på dan iallafall. Har varit duktig och inte sagt till nästan nån när jag hade körningen, bara Rolf och Sofie som visste om det. Rolf för att han bokade den och Sofie för att hon faktiskt berättade för mig då hon skulle ha!
Så idag halv 4 bar det iväg iallafall. Kändes ganska bra förutom att jag typ satt å skakade hela tiden. Men som tur var så fick jag en supersnäll kille som åkte med mej och vi bara satt coh pratade hela tiden. Sen när vi nästan var tillbaka råkade jag göra ett litet misstag. Trodde jag hade kuggat mig då men efter jag parkerat och slått av bilen så fick jag höra ordet godkänt. Åter igen var det inget icke i närheten. WIIIIIEEE!
Ganska flyt jag haft iallafall. Fyllde år för tolv dagar sedan och nu så sitter jag här med denna vackra papoperslapp i handen! :)
Även att Thilda klarade uppskrivningen idag! Grattis på henne!

Nä nu ska jag ut och åka en sväng. Det måste man ju!
Iiih.. SUPERGLAD! (plus att jag klådde Niklas! Moaha)

/ L

Kommentarer
Postat av: Daniel

Många gratulationer Lina!

2007-10-25 @ 22:55:42
Postat av: Jenny

(Y)

2007-10-28 @ 14:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0