Yay!

Jupp, så var den efterlängtade dagen här. Jag är 18! Nu saknas bara körkortet!
Hade en grymmt kul kväll med Sofie och Jenny igår! Hoppade lite mellan stadt och august. Dansade runt och hade bara allmänt roligt! :) Kvällen hade faktiskt nästan inte kunnat bli bättre!

Så idag har man blivit avfirad :P Fåtte en massa fina saker till mitt framtida kök och nu är det så jag längtar tills jag flyttar hemifrån bara för att få inreda köket. fast dit är det ju ett tag. Men ändå! Otroligt trevlig dag med trevligt folk! Fick även en supersnygg tårta. Nightmare Before Christmas tårta. Den ni! Var så det gjorde ont i mig att skära i den. Skar av huvudet på stackars Jack. Ruskigt god var den iallafall :)


image12
Den sjukt fina tårtan. Me like <3

image13
Svartvitt :) (och mammas fina lövdukning!)

Fler bilder från min dag finns här :)

Kommentarer
Postat av: Daniel S

Man får ta å gratulera då. Grattis Lina!

2007-10-14 @ 22:06:32
Postat av: josefin

ja grattis käraste kusinen, snart kommer det lite bilder i min dagbok också! och i morgon ses vi!

2007-10-15 @ 16:06:10
URL: http://www.klockarbarbro.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0