Yaolii!

Idag hade jag uppskrivning. Efter en vecka fylld av mardrömmar om den och en massa teori jag inte visste som jag fick reda på så var jatg i princip säker på att det skulle gå dåligt. Jag var så sjukt nervös innan att jag satt som paralyserad och bara stirrade in i väggen. Fotot blev så klart fult och signaturen dålig för jag var så nervös. Men det gör ingenting för jag klarade det! Jag klarade provet! Det värsta var att trycka på rättningsknappen men sen då jag såg ordet "godkänt" utan någoct icke i närheten av det ville jag bara ställa mig upp och hoppa.
Även att jag fick spendera lite tid med kära kusin. Inte så mycket men ändå! Alltid lika trevligt. Guitar Hero får man ju inte heller glömma! :)

Ja, idag var en bra dag!

Kommentarer
Postat av: josefin

jag tror ändå att det var besöket hos mig som var allra roligast. johodå det tror jag.

2007-10-19 @ 16:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0