Träningsvärk, fotont och lön

Idag jobbade jag min första dag av åtta i rad. Kommer nog att bli lite jobbigt i slutet av nästa vecka men det e fortfarande superkul att jobba! Alla är så snälla och hjälpsamma och jag stormtrivs verkligen på Åhlens. Efter sommaren är det bara att hoppas att dom trivts lika bra med mig så att jag får jobba lite extra och så. Håller tummarna stenhårt!

Igår hade vi fysträning med volleybollen. Varje torsdag klockan 7 samlas vi volleyhurtigbullar och tränar i borgarparken. Jag har varit halvsjuk å dålig de senaste två veckorna så igår var det två-tre veckor sedan jag tränade och det kändes kan jag lova! Men det var ruskigt skönt att komma igång igen. Kastade med medecinbollar gjorde vi flitigt. Det dumma är bara att det ser så sjukt töntigt ut. Där tar vi i allt vi orkar också kommer bollen bara några ynka meter. Från sidan kan man ju inte se att bollarna FAKTISKT väger 3 kilo.
Har iallafall lite för mycket träningsvärk idag. Var jobbigt varje gång jag skulle böja mig idag på jobbet och just därför så tappade jag saker hela tiden. Blä! Hoppas på att det blir bättre tills imorgon!

Jag har kommit fram till att jag är ganska duktig på att klaga så just därför så måste jag bara berätta hur trött jag är i fötterna efter att ha gått en dag med halvosköna skor. Bara så att folk vet att jag har ONT! Och justja, tror jag håller på att få en visdomstand för ush vad jag har haft ont i huvudet och käken idag! :)

Något väldigt positivt idag var iallafall min lön. Visst det var bara lön för fem dagar men pengar gör mig alltid lycklig! Längtar tills 15:e augusti då jag får lön för hela juli. Kommer att totalt vara ledig 8 dagar under juli.. PENGAR! Då blir det nog fara iväg till Göteborg en sväng. Så det så!

Kommentarer
Postat av: Tomas

En av meningarna med att skriva blogg är att man får klaga, jag gör det ganska ofta kan jag säga.

2007-07-14 @ 15:26:17
URL: http://weepingbrother.blogspot.com
Postat av: Annapanna

JA! och vem ska hon hälsa på i Göteborg då???????? JO, MIG!!!!!!! Tjohooooooooo!!!! Plus att jag ska jobba dubbelpass imorgon, efter 8 timmar på Coop väntar ca 5 timmar på the studio......... jobbigt att bara tänka på... men äh! Puss my dear!

2007-07-15 @ 21:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0