Skor!

Igår var sista jobbdagen av sex i rad. Trodde absolut inte att jag skulle vara så trött som jag var igår. Helt slut då jag kom hem. Till och med att sitta och stirra in i väggen var jobbigt. Äta var näst intill omöjligt. Men sen kom energin plötsligt tillbaka och Lina blev levande igen. Lars kom från jobbet också så vi kollade på en film. Jag fick välja! Det blev saturday night fever. Bra film faktiskt! Tyckte jag iallafall.. men killar förstår sej inte på sånna filmer så Lars ska man inte lyssna på! den var bra!

Idag klev jag väl upp vid halv nio och lite mer än en timme senare satte jag mig bakom ratten och övningskörde till Söderhamn. Först stannade vi till på Åhlens där det var rea. Det blev två plagg för mig och med personalrabatten blev det inte så jättedyrt iallafall. Sedan bar det av till skokanonen! Detta för att jag verkligen behövde ett par sköna skor att jobba i och Hudik har inget alls! Men det var faktiskt sämre utbud av skor än vad det brukar vara på skokanonen. Jag och mammsen gick runt och velade och till slut bestämde vi oss för att åka ner till Söderhamn och kolla om det fanns några skor där. Men innan vi hade kommit ut till bilen bestämde jag mig fö5r att köpa två par jag velat om å innan det var färdigt blev det tre par skor. Inte illa!

Nu ska jag dra mig innåt stan. Hoppas folk har en trevlig helg! :)

Kommentarer
Postat av: klockarbarbro

saturday night fever är jättebra! men passa dig för uppföljaren, stayin alive. om du inte är sugen på en tvåtimmars orgie i inoljade dansarkroppar som sveper runt i trikåer med långa tygsjok efter, förstås.
nästa gång du ser dansfilm måste du se singin in the rain. sjukt bra.

2007-07-16 @ 11:56:30
URL: http://www.klockarbarbro.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0