Första bloggen

image2

Då har jag, Lina Sjölin, äntligen tagit mej för att skaffa en blogg. Får de hur länge detta håller. Blir väl ganska täta bloggar nu i början och sen dör den ut mer och mer. Det brukara vara så med saker jag gör. Men nu har jag en blogg ett tag iallafall. Men hur ska man börja en blogg då? Hmmm. Ja jag heter iallafall Lina, bor i en by som heter Steg utanför Hudiksvall. Jag ska börja tredje året på gymnasiet till hösten och idag är det 102 dagar kvar tills jag fyller 18! Sommarn kommer jag att spendera största delen av på Åhlens där jag haft sån tur att jag fått jobb hela sommarn. Trevligt folk, roligt jobb och saker att göra hela tiden. Kan det bli bättre?

Sen vet jag väl inte riktigt mer vad jag ska skriva så jag avslutar första bloggen så här! Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0