På begäran.. och lite för att jag vill

Då jag och Josefin var på ikea i söndags köpte jag ett superfint tyg att sätta upp på väggen och nu har min kära kusin begärt en stor bild så hon kan se på riktigt hur det blev. Så jag gör detta till stösta delen för henne men också för att det blev sååååå bra. Jag tycker det blev superbra iallafall. Även att det blev tyg över för att göra en duk till mitt nattduksbord men den har jag inte hunnit göra än så den är det bara att tänka sig ligga där så perfekt och fint.

image2
Så här blev det iallafall! Ska även sätta en svart kant där tyget möter väggen!


Jobbat idag. Sen åt jag middag på texas med mor å bror. Efter det var det dags för fysträning i borgarparken. Hela fem stycken var vi! Men ush så¨duktiga vi var. Nu luktar jag blä! :)

Kommentarer
Postat av: josefin

du borde ha en till bit ovanför huvudändan! jag kanske måste offra mig och göra en till vända till ikea...

2007-08-10 @ 14:05:27
Postat av: Anonym

ja det blev väldigt tjusigt!
men jag tycker inte bit ovanför huvudändan.
på det sätt det är nu ser det mer ut som sänghimmel 1800-tal.
eller sängen får ett fint blickfång i alla fall.
med tyg på kortsidan kan det bli mer en trång vrå.

2007-08-18 @ 23:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0