Modell

De senaste veckorna har jag fått chansen att leka lite modell. Mycket kul har det varit!

Under min resa till Gävle fick jag ett samtal av min kusins konpis Joanna som skulle göra ett moderepotage för Arbetarbladet. Hon ville att jag och kusin-Tomas skulle ställa upp som modeller vilket vi gladeligen gjorde! Så min sista dag i Gävle fotades vi inne på Arbetarbladet i våra"Tillbaka till skolan/tillbaka till jobbet" outfits. Fotograferingen blev ett väldigt roligt avslut på min resa!
HÄR kan du se resultatet!

Nu när jag och Malin for till Göteborg fick vi även modella för Anna litegranna. Vi struttade runt och posade på en gammal tennisplan. Efter någon/några timmar gick vi därifrån nöjda med flera mycket fina bilder! Anna är ju en så duktig fotograf! Passade bra att jag fick flera bra bilder på mig själv utan att ens anstränga mig!
Kolla in Annas hemsida!

image6image11

image10

=)


Kommentarer
Postat av: Emily

Coolt :)

2007-08-23 @ 00:00:58
URL: http://mly.blogg.se
Postat av: Thilda

MEN LINA VILKA SNYGGA BILDER!!!!!!!!!!!

2007-08-24 @ 00:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0