Helgen

Helgen i Gävle blev så sjukt mycket roligare än vad jag ens kunde tänka mig. Visst, det är ALLTID kul att få träffa mina kusiner och Josefins knepiga katter men det var något extra den här helgen.
 Det kan dels ha varit för att jag var desperat för att komma bort ifrån Hudik några dagar och dels för att jag hade mycket pengar som jag kunde spendera. Jaja, roligt var det.
Helgen var fylld av shopping och guitar hero spelning och allmänt umgänge eller vad man nu säger. Att jag umgås med min favoritkusin händer inte så ofta som man skulle kunna önska sig att det gjorde så bara det gör varje vistelse till henne superbra!
Shoppingen var tänkt att bara vara på lördag men eftersom jag klantskallen som jag är fick för mig att det var vardag så var affärerna, efter vår fika, helt plötsligt stängda. Då var vi ju bara tvugna att åka in på söndag också. Ruskigt lyxigt med söndagsöppet fast farligt.. usha vad dyrt det kan bli. Fast lungt värt det! Sen tog vi en sväng ut på ikea också. Söndagen avslutades med modefotografering på arbetarbladet.. roligt!

här kan du SE vad jag gjort i helgen. Lägg speciellt märke till den ruskigt fina bokhyllan (och klänningen på hon som står framför ;P)


Kommentarer
Postat av: josefin

vet du vad jag har glömt att berätta? bokhyllan är designad av martinas gamla klasskompis! coolt eller hur?
och du är välkommen tillbaka när du vill! skynda skynda!

2007-08-08 @ 11:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0