Guitar hero

Under mina dagar i Gävle fick jag vara en av de som blev introducerad till det helt otroliga tv-spelet guitar hero. innan jag kom till Gävle var jag skeptisk. Jag hade hört om detta mystiska spel men trodde aldrig att jag skulle tycka det var något kul. Men när jag kom till lägenheten och blev visad spelet så blev det annorlunda. När Josefin kom hem var jag i full fart med att beta av låtar.
Under helgen lyckades jag bli den första som klarade av alla låtar på den lätta nivån. Ruskigt bra gjort tycker jag. För att bevisa det har jag nu min fiskgitarr!
När jag sedan skulle gå över till medium blev det dock svårare. Jag hade blivit inspelad på tre knappar att trycka på och nu helt plötsligt var det en fjärde med i spelet. Detta ledde till många grymtningar, morrningar och tankar till att slänga gitarren i golvet. Som tur var lyckades jag motstå.
Tyvärr blev det väldigt lite tid för att spela på söndagen för det var så mycket annat plus att jag var tvungen att packa allt jag köpt. Men jag tror iallafall att jag hann bocka av minst 5 låtar iallafall. Nästa gång jag kommer ner ska medium klaras av på ett kick sen kommer svåra nivån och den ska jag klara hur bra som helst. Så det så!
Önskar jag hade ett eget spel nu! Abstinens! Haha!

Jag kommer snart tillbaka Josefin.. dels för dig, dels för guitarhero! :)

Kommentarer
Postat av: josefin

hihi. linas morrningar. seså, lägg nu ut en stor bild på hur bra det blev med tyget så kusinen får se ordentligt.

2007-08-09 @ 16:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0