Gilmore Girls

Det länns som en evighet sedan jag såg mitt första avsnitt av Gilmore Girls. Visste inte riktigt vad det vad men efter ett avsnitt var jag helt fast. Varje kväll klockan sex satt jag framför tv:n så ofta jag kunde för att få följa med i Loreli och Rory's spännande liv. När de nya säsongerna började komma var jag fast.

På någon av mina resor ner till Malaysia för ett ganska bra tag sedan hittade jag och köpte säsong att av denna underbara serie. Jag sträckkollade på den så fort jag kom hem och sen var det bara att köpa resten av säsongerna nästa gång jag kom ner. Nu under sommare han jag haft tid att kolla på alla dessa säsonger och jag är nu inne på sista avsnittet på näst sista skivan av sjätte säsongen. Efter det har jag ingen mer säsong. Tydligen finns inte 7:an att köpa än och jag vet inte hur jag ska överleva tiden mellan säsong 6 och 7. I just have to stay strong!

Att snart vara inne på den sista skivan av sex hela säsonger känns faktiskt tråkigt. Jag håller bara tummarna på att säsong sju snart kommer ut så pappsen kan köpa den åt mig. I need it!

Fast kanske lika bra att jag inte har några fler avsnitt att titta på nu. Skolan börjar ju!
En ledig dag till. Gaaaaah! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0