Framtiden..

Under den senaste tiden har jag börjat blivit mer inteserrerad av inredning. Kanske inet så konstigt då jag nästan varje dag den senaste tiden varit och blivit inspirerad på just den avdelningen på Åhlens. Jag har iallafall kommit gram till att då jag flyttar hemifrån så ska jag ha ett svartvitt kök. Tänk vad bra! Även att jag har börjat samla på mig saker. När jag var på praktik på Åhlens i början av året fick jag packa upp några tallrikar som jag blev totalförälskad i. När dessa sedan kom på rean nu under sommaren köpte mamma dem åt mej som en väldigt tidig födelsedagspresent. Lina var mycket lycklig kan jag säga.
Nu härom dagen på jag kom tillbaka från några dagars ledighet så bara stod dessa underverk rakt framför mig. Denna underbara fina perfekta glasen för mitt framtida kök och jag bara visste att dem måste jag ha. Idag fick jag min lön så då var det dags att slå till. Ingen kan vara nöjdare än vad jag är nu.
ÅH så fin det kommer att bli!

Tänk dig nu Josefin allt svartvitt också den där röda brödrosten!
image3
Vem skulle inte vilja bli bjuden på middag hos mig?


Beställde även min första körlektion idag. Nästa onsdag sätter jag mig i bilen för första gången med en körskolelärare. Hjälp!

Packa nu, Göteborg imorgon!

Kommentarer
Postat av: josefin

ååh, de var jättefina! och så ett schackrutigt golv till det. och spännande med körlektion du.
i morgon ska jag hämta ut vårt paket från posten! :)

2007-08-16 @ 10:40:43
Postat av: josefin

kolla på den HÄR länken då, snygglina!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0